Sähköpostimarkkinointi

...
...

Sähköpostimarkkinointiyritys Suomessa

Technordia on sähköpostimarkkinointiyritys Suomessa. Sähköpostimarkkinointi on mobiilin lähestymistapansa ansiosta yksi tehokkaimmista digitaalisen markkinoinnin tekniikoista. Sähköpostimarkkinointi lisää asiakasosallistumista ja auttaa yrityksiä saavuttamaan tavoitteensa. Sähköpostimarkkinoinnin avulla voit tavoittaa ja sitouttaa kohdeyleisösi yksinkertaisimmalla ja tehokkaimmalla tavalla, olipa kyseessä uutiskirjeiden, mainosviestien, kausitarjousten tai tiedon lähettäminen. Kohdeyleisön sähköpostilaatikoihin toimitettu sähköpostisisältö on todennäköisemmin tuottamassa klikkauksia ja houkuttelemassa uusia asiakkaita. Technordia on yksi luotettavimmista sähköpostimarkkinointipalvelujen tarjoajista, joka luo responsiivisia sähköposteja, jotka houkuttelevat käyttäjiä klikkaamaan.

Sähköpostimarkkinointipalvelun ominaisuudet

Tehokkaat työkalut postituslistojen luomiseen ja hallintaan
Lähetä sähköposteja oman verkkotunnuksen osoitteesta
Selkeä ja käytännöllinen hallintapaneeli
Mobiilihallintapaneeli
Tutkimukset ja johtopäätökset

Sähköpostimarkkinointipalvelun edut

Edullinen
Suostumukseen perustuva
Mukautuva suunnittelu
Helposti laajennettavissa tai säädettävissä koon tai mittakaavan mukaan
Mukauttaminen ja segmentointi

Miksi valita Technordia sähköpostimarkkinointipalveluun?

Seuraa potentiaalisia asiakkaita tehokkaasti ottamalla käyttöön sähköpostiautomaattiohjelmia.
Maksimoi sähköpostisi tehokkuus parantamalla klikkausprosentteja (CTR) split-testausta hyödyntäen.
Automaattinen listanhallinta laukaisimilla ja mustalistaraporteilla.
Varmista yhteystietolistasi tarkkuus ja tehokkuus tekemällä säännöllisesti automaattista bounce-käsittelyä sen puhdistamiseksi ja päivittämiseksi.
Seuraa potentiaalisen asiakkaan toimia tapahtumaseurannalla, erityisesti Open- ja Click-raportoinnilla.

Yhteenveto

Sähköpostimarkkinointi on vakiintunut osa verkkomainontaa, joka pystyy tavoittamaan suuren osan vastaanottajista ja parantamaan asiakaskokemusta. Tämän tekniikan toteuttamiseksi on olennaista, että viestirakenne on huolellisesti suunniteltu ja että sisältö on erittäin relevanttia ja räätälöityä tietylle kohdeyleisöllesi.